Levering

We kunnen uw bestellingen bezorgen aan huis of op een gewenste locatie, maar u kunt indien gewenst uw bestelling ook zelf afhalen. Wilt u weten wanneer u uw levering exact kunt verwachten? Neem dan contact met ons op via info@jumboblokken.nl.

Thuis laten bezorgen
De producten worden vanwege het gewicht en de schadegevoeligheid veelal verstuurd per pallet. De bezorging vindt plaats op werkdagen (maandag t/m vrijdag) tussen 8:00 en 18:00 uur. U bent zelf verantwoordelijk om, indien gewenst, de producten naar een hoger gelegen verdieping te brengen. De producten kunnen niet worden afgeleverd op een postbusnummer.

Gratis bezorgen of toch verzendkosten?
Bij orders boven de € 1000,- incl BTW berekenen wij geen verzendkosten (in Nederland en België) en worden uw producten dus gratis bezorgd, thuis of op een door u gewenste locatie. Daaronder zijn de verzendkosten opgebouwd in staffels op basis van o.a. gewicht. De verzendkosten bij het gros van de bestellingen in Nederland bedragen € 35,- incl BTW en onder rembours € 50,- incl BTW, de extra kosten worden berekend in verband met de handeling. De verzendkosten bij het gros van de bestellingen in België bedragen € 50,- incl BTW en onder rembours € 85,- incl BTW. Bij orders bestaande uit meerdere pallets zijn de verzendkosten afhankelijk van de grootte van de bestelling en het aantal pallets.

Levertijden
Jumboblokken in het wit, grijs en geel worden uit voorraad verzonden. De levertijd van de producten, die besteld worden op de gewenste lengte, in de gewenste kleur en met/zonder verstek (maatwerk producten) kan 1-6 weken duren, omdat deze speciaal op bestelling gemaakt worden. Wanneer u uw producten verwacht, maar nog nog niet heeft ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.

Vertraging tijdens verzending?
Wanneer u na drie weken uw producten nog niet ontvangen heeft, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we u om uw bestelnummer te vermelden in uw e-mail.

Wat als een bestelling (gedeeltelijk) wordt geannuleerd?
Een product of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden:

  • Het artikel is niet (meer) leverbaar.
  • We hebben uw vooruitbetaling na het plaatsen van uw bestelling nog niet ontvangen.

Dit geldt alleen als u voor de betaalmethode ‘Vooruitbetalen’ heeft gekozen.

Uiteraard komt voor een niet (meer) te leveren product de betalingsverplichting te vervallen. Als u al betaald heeft, dan storten we het bedrag zo spoedig mogelijk, meestal binnen 4 werkdagen, terug op uw rekening.

Hebben we uw vooruitbetaling niet ontvangen en is de bestelling geannuleerd, plaats dan een nieuwe bestelling om het betreffende product alsnog te ontvangen.